Seu electrònica

ciutadania

En aquest espai trobareu informació sobre els tràmits municipals existents per a les entitats (Registre municipal d'entitats, accés a equipaments, subvencions).

Les entitats han d'estar inscrites al Registre Municipal d'Entitats per poder tenir accés als recursos municipals destinats al moviment associatiu, com per exemple:

  • Optar a subvencions.
  • Sol·licitar l'us d'instal·lacions municipals.
  • Participar en la mostra d'entitats.

Per a més informació i assessorament us podeu adreçar a:

  • Ateneu d’Entitats Pablo Picasso 936 591 456
  • Servei d'acció comunitària 936 351 800

Tràmits per associacions i entitats

TràmitPresencialOnline
Actualització de dades anuals de les entitats en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes
Alta en el Registre d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de Viladecans
Baixa en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de Viladecans
Justificació de subvencions per a la realització d'activitats en l'àmbit de l'educació curs 2020-2021
Manteniment de dades al Registre d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de Viladecans
Sol·licitud d'instal·lacions esportives per a entitat
Sol·licitud per establir la seu social d’una entitat sense ànim de lucre als equipaments de la Xarxa d’Equipaments de Comunitat i Cultura
Sol·licitud per a realitzar activitats anuals als equipaments de la Xarxa d’Equipaments de Comunitat i Cultura  
Subvencions directes a entitats sense ànim de lucre afectades econòmicament per la COVID-19. Línia 1 - Ajut directe  
Subvencions directes a entitats sense ànim de lucre afectades econòmicament per la COVID-19. Línia 2 - Suport a la digitalització    
Justificació de les subvencions a entitats sense ànim de lucre per a la realització d’activitats en els àmbits de Serveis a la Ciutadania