Seu electrònica

ciutadania

En aquest espai trobareu informació sobre els tràmits municipals existents per a les entitats (equipaments, ajuts, subvencions, participació a la mostra d'entitats), així com enllaços a organismes públics i altres adreces d'interès associatiu.

Les entitats municipals han d'estar inscrites al Registre Municipal d'Entitats si volen ser considerades legalment com a tals i rebre els ajuts i serveis que l'Ajuntament posa a l'abast del moviment associatiu de la ciutat, com per exemple:

  • Optar a subvencions.
  • Sol·licitar l'us d'instal·lacions municipals.
  • Formar part del Portal d'Entitats.

La informació sobre els requisits per a la realització d'aquest tràmit la trobareu detallada a l'enllaç "Tràmits Associacions-Participació".

Per a més informació i assessorament us podeu adreçar a:

  • Servei d’Acció Comunitària 93635180
  • Ateneu d’Entitats Pablo Picasso 936591456

Tràmits per associacions i entitats

TràmitPresencialOnline
Actualització de dades anuals de les entitats en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes
Alta en el Registre d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de Viladecans
Baixa en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de Viladecans
Manteniment de dades al Registre d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de Viladecans
Participació a la Mostra d'Entitats
Serveis adreçats a entitats
Sol·licitud d'informació de les entitats que consten en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes
Sol·licitud d'instal·lacions esportives per a entitat